Wednesday 16 November 2011

happy 3rd anniversary

Semalam 3rd wedding anniversary ktorg....smlm husband blik time maghrib (mcm lmbt kn?awal lg sbnrnye..skang maghrib pkl 5.30)..bukak2 pintu apartment tgk muka husband sengih2..rupenye dia sembunyikan ni kt blakang dia...



Sweetnye dia...hadiah da dpt,bunga dpt



Sebenarnye, 2 ,3 hari ni sy rasa x brp sihat sgt..nk masak2 pun xde mood.ke tu tanda2 org mls?hehe...masa nk hidang mkn malam semalam husband ajak mkn kt luar..ok gak,amik2 angin..romantik jgkla ambience walaupun dua beradik tu sibuk2 nk pegang lilin..hadoiii..




Afif Atif da besar da...


Kekasih hati


Xperlu dinner gempak2..cukup ngn simple home made dinner ngan my loved ones...i love u honey,afif & atif

16 comments:

  1. wahhhh....nice!!!! congrats ellll..happy for 4 of u...:) from puss,khalif n khairul

    ReplyDelete
  2. heheh...thx v much puss & family!!!

    ReplyDelete
  3. huwaa.. jeles... nak mcm ni jugak lah next year....

    ReplyDelete
  4. eh knape pus anoy.bkn pus ade blog ke.har3.happy 3rd anniberseri ngel and boss!!!!! much love!!!

    ReplyDelete
  5. bib:sila la jeles mkcik...nnt2 buatla ek hehe

    ReplyDelete
  6. min:eh pus ade blog?xste pung!! thx 4 d wish min..

    ReplyDelete
  7. still romantik lg la korg...
    bercinta mmg smpai akhir hayat walaupn dh berumah tngga kak oi...
    hehehe...

    ReplyDelete
  8. Joyah:ala ju ngn pian pun mst ade gak romantik2 kn..hikhik

    ReplyDelete
  9. mal:mstla romantik mal..kawin utk slamanya bkn 2,3 bln pehtu cerai..

    ReplyDelete
  10. waaahhhh..lomantiknye~ jeles2~

    happy anniversary~ moga kekal hingga ke akhir hayat..:)

    salam kenal dari saya..:)

    ReplyDelete
  11. ala so romantikkkkkkkkk..sesekali menghargai isteri buat isteri rasa disayangi dan bersemangatkan??

    ReplyDelete
  12. jengukla blog personal saya.. kat blog contest tue jarang saya update.. itu yg saya baru jenguk balas ne.. blog personal saya yang siapa saya..saya.. bleh kita kongsi2 cerita sbg isteri..ibu..

    ReplyDelete
  13. salam kenal nafira...kdg2 je angin romantik tu dtg...setahun skali kot heheh

    ReplyDelete
  14. salam kenal gak mama amana & arief...sesekali hargai isteri mmg seronok tp klu dijadikn rutin kn lg best!heee...

    ReplyDelete